GSX750F K5 Suzuki GSX 750F

Home

Motorom

Túrák

Galéria

Linkek







Bukógomba

Pár gondolat

Néhány gondolat, saját véleményem a témáról.
A bukógomba jó dolog. Hasznos dolog. Lehet...

Amikor jó szolgálatot tesz:

  • Áll a motor majd eldől (pl. oldaltámasz megsüllyed).
  • Megállsz, de nem ér le rendesen vagy kicsúszik a lábad és eldőlsz.
  • Lassan mész, hirtelen akadály kikerülése közben eldőlsz, elcsúszol.
  • Minden más, ahol a motor csak eldől vagy rövid csúszás után megáll.
Amikor inkább árthat:
  • Bármilyen olyan viszonyleg nagy sebességű csúszás, ahol elakadhat.
  • Ha már elakad, de nem törik le pl. a fej (ettől deformálódik a váz).


Ezek után lássuk a medvét. Én a TOM-TECH bukógombát szereltem fel. Ez 15.000 Ft volt, postán kaptam.

  

A sorrend lehet más is, nekem ez tűnt a legegyszerűbbnek, leggyorsabbnak.

1. Elsőként a tükröket szereltem le. A gumi borítás alatt 2-2 db imbusz csavar tartotta mindegyiket.

2. Az első kerék mellett, belül az idom mindkét oldalán van 3-3 db csillagfejű csavar. Ezek az oldalidomot rögzítik.



3. A műszerfal két oldalán 1-1 csillagfejű csavar kiszedése.



4. A motor elején (fejidom?) található 4 db impusz csavar és a középső Suzuki feliratú idom leszerelése. Ha lejött, a kis izzót ki kell kötni.



5. Jöhetnek az oldalidomok. Mindkét oldalon 6-6 impusz csavar fogja. Plusz 1-1 az ülés alatt! A bal oldalon az egyik az oldal sztender mögött van.
Sorban, bal oldal, jobb oldal, ülés alatt.

     

6. Ezek után az oldalidomok lejönnek. Az indexet ki kell kötni.

7. Csupasz, meztelen, pucér... :-)

     

8. A konzolt a vázhoz kell rögzíteni. Ez egyik elem kicsit nehezen megy a helyére. A megoldás a hűtőt tartó gumi bak / gumi ágy. Egy csavarkulcs vagy acél tüske segítségével lehet rajta annyit feszíteni, hogy a konzol eleme elférjen.



9. A konzol a helyén.

     

10. Összeszerelve, készen.

  


English version




Webdesign: bionic Minden jog fenntartva © Bionic Bt.