GSX750F K5 Suzuki GSX 750F

Home

Motorom

Túrák

Galéria

Linkek







Néhány GSX650F infó

Az eddigi tesztek alapján sportosabb a motor mint a specifikációk (Bandit alap) alapján várnánk. Ez az átdolgozott befecskendezési térképnek és részben a futóműnek tulajdonítják. A teljesítménye számomra még mindig kevés :-( én legalább 90-100 LE körül szeretném. A motor a kezdők számára is kezelhető, de a tapasztaltabbak is élvezni fogják.
Tettem fel 3 új képet.



Suzuki GSX650F

Rómában bemutatta a Suzuki a 2008-as újdonságait. Ott volt a sokak által várt B-King, az új Hayabusa, valamint a GSX650F ami a GSX600F-750F vonalat váltja le.
Összeszedtem az elérhető információkat, lehet csemegézni!


A száraz adatok
Motor: 656ccm, négyütemű, négyhengeres, 16 szelepes, vízhűtéses
Furat x Löket: 65.5 x 48.7 mm
Kompresszió: 11.5:1
Üzemanyag rendszer: Benzin befecskendező
Kenés: Nedves karteles
Gyújtás: Digitális/Tranzisztoros
Váltómű: 6 sebességes
Szekunder hajtás: lánc
Teljes hossz: 2130 mm
Teljes szélesség: 760 mm
Teljes magasság: 1225 mm
Ülésmagasság: 770 mm
Hasmagasság: 130 mm
Keréktáv: 1470 mm
Száraz tömeg: 216 kg
Első felfüggesztés: Teleszkóp, előfeszítés állítható
Hátsó felfüggesztés: Link-type állítható előfeszítés és csillapítás
Első fék: Két tárcsa
Hátsó fék: Egy tárcsa
Első kerék: 120/70 ZR17
Hátsó kerék: 160/60ZR17
Üzemanyag tartály: 19 liter
Szín: Kék/Fehér, Fekete/Ezüst


Suzuki GSX650F    Suzuki GSX650F


Akkor lássuk részletesebben.

A motor
- Teljesen új fejlesztés, 656ccm, soros négyhengeses, hengerenként 4 szeleppel. Az új szelepekkel növelték a légcsere hatásfokát.
- A dugattyúgyűrűk a Physical Vapor Deposition (PVD) nevű eljárással készültek, ezáltal simább felületet értek el, növekedett az élettartam, csökkent a súrlódás és az olajfogyasztás.
- Az SCEM-el (Suzuki Composite Electrochemical Material) kezelt henger jobb hővezetést biztosít kisebb hengerfal-dugattyú illesztés mellett.
- Egy 190 mm-es ventillátor felel a hűtésért. A hűtővíz keringetését egy csapágy mentes vízpumpa végzi.
- A kipufogó rendszer a katalizátorral és az oxigén szenzorral teljesíti az Euro3 környezetvédelmi normákat.
- A befecskendező rendszer (Suzuki Dual Throttle Valve) 36mm torokátmérővel és fuvókánként 4 furattal készül.
- A befecskendezésért egy 32 bites 256 kb-os motor vezérlő rendszer felel.
- A teljesítményt az alsó-középső tartományra hangolták.

Erőátvitel
- Marad a jól bevált 6 sebességes váltó és a lánchajtás.
- Hidraulikus lesz a kupplung!!! Elfelejthetjük a bowdent!

Váz, futómű
- Dupla acél bölcsőváz a kitűnő egyensúlyért, kezelhetőségért bla-bla.
- Az első villa 41 mm-es, csak az előfeszítés állítható.
- A hátsó villa előfeszítése és csillapítása is állítható.
- dölésszög (rake) 26° , utánfutás (trail) 108 mm
- Az első féktárcsa 310 mm-re növekedett, a hátsó maradt 240 mm.
- Elölre 4 dugattyús Tokico féknyereg kerül (eddig 2 dugattyús volt).
- Az első kerék maradt (120/70ZR17) a hátsó viszont 160/60ZR17 lesz.
- A gumi Bridgestone BT011 lesz.
- A kerekek aluminium öttvözetből készülnek.

Egyéb
- Nem lesz közép sztender.
- A kijelzőn lesz egy villanófény, ami a váltásra figyelmeztet.
- Lesz sebességi fokozat kijelző. Hasznos!
- Kijelzőn a sebesség és fordulatszám mellett a megtett és a hátralévő távolság, üzemanyag szint és óra is lesz.

Képek:

Suzuki GSX650F    Suzuki GSX650F    Suzuki GSX650F

Suzuki GSX650F    Suzuki GSX650F    Suzuki GSX650F

Suzuki GSX650F    Suzuki GSX650F    Suzuki GSX650F




Suzuki GSX650F    Suzuki GSX650F    Suzuki GSX650F

Suzuki GSX650F    Suzuki GSX650F    Suzuki GSX650F

Suzuki GSX650F    Suzuki GSX650F    Suzuki GSX650F

Suzuki GSX650F    Suzuki GSX650F    Suzuki GSX650F

Suzuki GSX650F   




Suzuki GSX650F    Suzuki GSX650F    Suzuki GSX650F




Suzuki GSX650F    Suzuki GSX650F    Suzuki GSX650F

Suzuki GSX650F    Suzuki GSX650F    Suzuki GSX650F




Suzuki GSX650F    Suzuki GSX650F    Suzuki GSX650F

Suzuki GSX650F    Suzuki GSX650F    Suzuki GSX650F




Videók:

Az első felvétel. Sajnos csak egy promo :-(


Forrás:
suzukicycles.com; roadracingworld.com; motoblog.it; globalsuzuki.com; suzukimotorcycles.com.au; motorcyclenews.com; telegraph.co.uk

English version




Webdesign: bionic Minden jog fenntartva © Bionic Bt.